Вівторок 12 травня
1)ЯДС (ст.65,підр.,ст.41 зошит)
2)Українська мова (ст.81,підр.,ст.50,зошит)
3)Літературне читання (ст.82,підр.)
1)ЯДС (ст.65,підр.,ст.41 зошит)
2)Українська мова (ст.81,підр.,ст.50,зошит)
3)Літературне читання (ст.82,підр.)
Урок 1.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема : Природа рідного міста
1)Завдання 1.(Ст.65)Ознайомитись із зображенням карти
2)Завдання 2.Дати визначення поняттю ''карта''
3)Ст.41,опрацювати в зошиті.
Урок 2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема : Головні слова в реченні
1)Завдання 1.Вправа 1,ст.80 підручника,прочитати
2)Завдання 2.правило ст.82,вивчити
3)Завдання 3.Вправа 2,зошит ст.50.Підкреслити головні слова в реченні.
4)Завдання 4.Вправа 3,ст.51.Записати ті речення,які складаються з головних слів.Підкреслити головні слова
Урок 3.
Літературне читання
Тема : Робота з дитячою книжкою
Прочитай тексти,навчись їх переказувати
Весна
Ледве дихнуло весняним теплом, набубнявіли на деревах бруньки - ось, ось виткнуться листочки. Все в природі оживає, неначе одягається в коштовні шати. Ясне сонечко покликало в гості ранню весну. Попливли у небесній височині білосніжні хмарки. Зазеленіла молоденька травичка. Свіжий вітерець торкнувся голих дерев.
Все навкруги змінилось. Прилетіли співучі птахи з теплих країв. Прокинулись милі звірята з зимової сплячки. Дерева прокинулись від зимового сну. Три тополі, височать у полі - вибирають собі весняну барву. Дивишся у небо, а там двоє - журавель і журавочка. І так гарно і легко кружляють, немов би танок якийсь водять. Розтанув на водоймах твердий лід. А хороші діти садять дерева і підливають. Білять вапном, щоб шкідники не вилазили на них і не завдавали шкоди.
Коли юннати це зроблять, то буде дуже добрий урожай. Мені дуже подобається ця пора року - барвиста, весела, духмяна і запашна весна! А вам?
У барвистому травневому вінку
Я люблю прекрасне у природі, архітектурі, літературі. Особливо люблю природу, яка весною оживає, наповнює довкілля різнобарв’ям, голосами птахів, які повернулися після зими до нас, перезимували зиму і тепер щебечуть, не втихаючи, бо раді теплу і сонцю, зелені і птахам, бо скінчилося їхнє голодування.
Кучеряві діброви, смарагдові левади й змолоділі поля мліють від радісних симфоній і веселих барв великого свята природи.
А он густий верболіз поміж плакучих верб, які замріяно полощуть у тихих плесах вод довгі, віти. Там вдень і вночі не втихають закохані соловейки. В сплетінні гілля тривожно голосять одинокі зозулі, мирно воркують лагідні горлиці. На тоненькій галузці розлого осокора легенько гойдається ремезова колисочка. Природа квітне, співає.
Там далі стіною розрослася рогоза, із-за її темно-зелених стіжків тихо випливає щаслива качина сім’я. неповороткий сазан – батько виринув з обжитого місця і вимальовує широкі кола на водяній гладі.
Над землею метушаться легкокрилі ластівки. Вони протають і над водою, плавно торкаються водяного дзеркала – і вже за мить їхніх довгих дзьобах тріпочеться срібляста верховодка.
А тут і бджола гуде над вербою, збираючи мед з розквітлих китиць.
Вся природа ніби барвистий вінок. Весна в розквіті.
На сьогодні все.
Пишаюсь вами!
Комментарии
Отправить комментарий